disabled

Friday, August 28, 2015

Cantiknya Huntington Rose

Huntington saya sudah berusia lebih setahun. Saya beli secara online lepas tergoda dengan post kawan2 rosarian hehe.. Asalnya saya hanya biarkan dia dalam pasu, tapi oleh kerana pokoknya jenis dahan mudah dilentur dan meninggi saya kemudian pindahkan dia di arch. Saya sangat suka dengan Huntington ni sebab bunganya yang selalu lebat setiap dahan, puas hati rasanya ada Huntington ni. Jom cuci mata dengan photo2 huntington saya.















1 comment:

  1. Assalam Norinsgarden...cikhas nie baru terjumpa blog nie..cantik sgt2 pokok2 rose.
    just nk tanya taknak jual ke keratan batang huntington rose tu...berminat nak beli...
    semenjak terjumpa blog nie..baru la cikhas berani nk beli pokok rose & tanam..suka kt pokok2 rose tapi takut xmenjadi..
    kalau nak jual bg tau yea....TQvm

    ReplyDelete