disabled

Sunday, January 4, 2015

Oh my petunia

Petunia oh petunia, saya tak lah pandai sangat bela petunia, tapi suka sangat sebab laman nampak berseri, berwarna warni bila ada petunia ni. Yang saya tau, petunia nak cahaya matahari untuk berbunga tapi kurang sesuai berhujan lebat kecuali jenis yang tahan, tempias tak apa, tanah yang tak menakung air, pembajaan sekurang-kurangnya 2 minggu sekali, siraman air 2 kali sehari kecuali pada waktu hujan, juga kawalan perosak setiap minggu. Jom tengok petunia-petunia yang ada di laman saya















10 comments:

  1. baja apa? macamana nak petunia sentiasa subur..

    ReplyDelete
  2. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  3. cantiknya saya sgt kagum, boleh saya tau nama baja yg puan gunakan dan nama kawalan perosak

    ReplyDelete
  4. Kawalan perosak utk petunia ni mcmne ye? Bole share?

    ReplyDelete
  5. Boleh x akak share mne akak beli wall hanger utk gntung petunia merah tu? Yg ada butterfly. Hrga berapa ye?

    ReplyDelete